Guess who's back... Back again...

Då va man då tebax å gör någe som jag egentligen inte får av doktorn... Skriver me min vänsterhand... Har fått en inflammation i en muskel i vänster armen = AJ! Men men, nu har det hänt ltie å jag känner att jag bara måste få skriva av mig lite...

Först vill jag tacka Alex, Mela å Elin (å Maja) för en helt oförglömlig kväll då ni firade min 20-årsdag! <3
Vill även tacka Nicolina för en hel mysig kväll å för att du finns till! <3
Å så TACK för alla fina presenter! Ni vet vilka ni e! <3

Det jag känner att jag vill skriva om e mamma.. Som ni alla vet så har mamma cancer å den verkar inte riktigt vilja försvinna :/ så nu ska hon in till lassis igen.. Det sjuk (å lite egoistiska) e att jag e mest orolig för om jag ska kunna åka å hälsa på Lena i Norrtälje eller inte i slutet av maj.. Å till Sthlm för å hälsa på min bror å några till... Jag bara längtar bort å jag känner verkligen att jag måste iväg från denna ö ett litet tag! Men nu får vi asså se hur det blir.. Trött på min ena bror som måste snacka om det negativa hela tiden. -.-

Så nu e jag ensam hemma å ska tråka vid datorn å vid TV:n ikväll... Måste ju se det där specialavsnittet där dem blandar Brottskod försvunnen & CSI, som e från två helt olika tv-kanaler.. Måste man ju bara se ikväll när det tydligen e första gången i tv-historien som man gör så. Går inte å missa helt enkelt! :P

Ps. Du som e Nomy å gav mig ett inlägg i min förra blogg får gärna höra av dig igen! Säga vem du e eller ge mig en e-mail adress eller så.. .Ds.


Kommentarer
Postat av: Nicolina

Varsågod darling (förlåt att jag är segast någonsin på att kommentera men NÅGON har ju glömt nämna att hon har en blogg!;)), det var du mer än värd! Puss!

2008-11-21 @ 17:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0