Sista tankarna innan 20-årsdagen...

När jag skriver de här första raden e det 1 timme å 30 minuter kvar tills jag fyller 20...

Åldersnojan e väl så gott som över (så länge ingen kalla mig gammal förståss). Men jag har ju verkligen inte gjort allt som jag sa att jag skulle göra innan jag fyllde 20 :/ jag har gjort lite iaf! :)
Jag vet inte om jag e riktigt redo för å fylla 20 å "verkligen" bli vuxen... Jag har ännu mycket att lära å att upptäcka. Men samtidigt ska det bli så härligt å fylla 20! :D SYSTEMET! ;) haha!
Frågade mamma idag om det kändes som om det va tjugo år sen jag föddes men det tyckte hon inte. Sen börja hon berätta om när jag va liten:
Jag: Skrek jag mycket när jag va liten?
Mamma: Nej det gjorde du inte, det hann du inte heller för pappa va där å lyfte upp dig.
Jag: Hur visste han att jag va ledsen då?
Mamma: Det vet jag inte, men på någe sätt så visste han det iaf.
Jag: Trösta aldrig du mig då?
Mamma: Det hann jag inte. Om jag hörde dig gny å såg på din säng så va den tom. För din pappa stod redan me dig i famnen.

Jag saknar min pappa jätte mycket... Speciellt när det e sånna dagar som imorn... <3
Skriver mer om min födelsedag imorn! :)

Jo förresten! Jag fick jobbet! :D den lilla killen å jag klicka direkt å även hans lillasyster gilla mig så jobbet e mitt! ;)
Fast alla vet ju att jag har bra hand om barn så :P *skryt* Det ska bli grymt kul iaf kan jag ju säga! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0