Upp å ner, ner å upp

Jag känner att mitt humör går lite upp å ner idag... Kan ju va för att lingonveckan börjar närma sig, men ändå liksom.

Just nu känner jag mig rätt glad å funderar på att inte städa lite när jag kommer hem. Det e ju ändå jul snart (jippie!!!) å jag har ju inte tänkt å städa hela rummet idag. Utan bara lite plock hit å dit för att få bort pappershögen, tidningshögen, klädhögen, väskhögen, prylhögen.... AJA! Nu behöver vi inte gå in på detaljer här ^^' utan helt enkelt bara få bort lite saker som ligger å skräpar på golvet! Chansen att jag nu går hem å gör det här e inte så stor, men just nu känner jag iaf mig lite huslig! :)

Nä, nu ska jag nog gå å flumma lite på FB å sen knalla mot bussen. Kanske så åker min gamla barndomsförälskelse bussen hem? ;P ska jag hälsa på han idag då? Njeaaa.... Vi får helt enkelt se! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0