Första dagen hos storebror på fastlandet!

Japp, nu har Em å jag åkt till min ena bror/hennes pappa på fastlandet (eller snarare mitt emellan Sthlm å Uppsala)!
Jag e genom snorig å väääldigt trött! Dessutom e jag lite depp, vilket suger..! Jag tror att det har me att dom andra har lite "familjeliv" å jag känner mig inte inräknad... Me "dom andra" menar jag min bror, hans flickvän å hennes två barn + Em. Fast jag vet inte, kanske saknar jag bara mamma mer när jag ser dom va en familj... Usch! Bort dumma tankar! Bort!

Det absolut gulligaste just nu e iaf deras hund Tjejen! Hon e nån schäfer blandning å super duper söt! Dessutom e hon JÄTTE gosig! :) å det känns som att det e precis va jag behöver just nu - en jävla massa gos!
För tro det eller ej... Men jag längtar hem lite...

Aja, får hålla tummarna på att jag bara e trött å att allt känns bättre imorn! För jag har faktiskt saknat honom.. Å det e faktiskt lite mysigt å resa på egen hand me Em... :)

Hörs kanske mer imorn. Stannar här till torsdag kväll så!


Kommentarer
Postat av: Ägaren av bloggen

oj jag menar att vi stanna till söndag kväll :P

2009-05-29 @ 16:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0