Fortsättningen om resan till storebror!

Får väl berätta klart om min resa till storebror! :)

Vi va i Uppsala å kolla lite, speciellt i Domkyrkan. Den va sååå fin! Å jag tände ett ljus för mamma å ett ljus för pappa <3
Sen på lördagen fick Em å jag åka till Sthlm själva å lars sa att det va jag som va bossen (vilket Em inte gilla! MOHAHA!)! Hon kunde inte riktigt acceptera det först, men sen fick hon bara göra det :P även fast hon kanske inte lydde så jätte bra...
Dom där trista känslorna jag hade gick upp å ner. Blev bättre längre fram iaf! Å lite tråkigt va det faktiskt, måste jag erkänna, att säga hejdå till Lars då på söndagen... Men men, han kommer till Gotland om nån vecka så man ska nog inte klaga :P me tanke på att vi båda e lika envisa så e det nog bra om vi har pauser emellan mötena asså! Syskonkärlek asså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0