Skryt

Jag hatar skryt. Å jag hatar folk som skryter. Det e så vidrigt när folk inte kan sluta prata om hur bra dom själva e å va bra saker dom gör å BLA BLA BLA! Jag e inte den som skryter om mig själv. Eller, jag hoppas iaf inte att jag e sån! Det e inte så jag uppfattar mig själv eller den personen som jag vill va. Men idag så måste jag bara skryta liiiite!!! Så förlåt allihopa, men jag måste få ur mig det...!

JAG FICK MVG PÅ EN UPPSATS I HISTORIA!!! :D

Nu tänker ni väl att det inte e en sån stor grej, men för mig e det faktiskt det! Jag hatar historia å jag har faktiskt väldigt svårt för det. Men tydligen så hade jag inte det för just den här uppsatsen :) men peppar peppar å ta i trä! Det kan lika fort gå å t helvete som det flyger mot toppen!

I sånna här glada stunder som gör livet liiite lättare att leva så undrar jag alltid vad mamma hade sagt. Eller egentligen vet jag väl vad hon hade sagt. Så här hade det nog varit om jag får gissa:

Jag ringer hem till mamma: "MAMMA! Jag fick MVG på en uppsats i historian!!!". Mamma svarar "Jo men det va väl bra? Fortsätt me det". Sen kommer jag hem å fortsätter prata om mitt MVG å visar henne uppsatsen å berättar i detalj vad läraren har sagt. Hon skrattar åt mig å säger "jo jo Sara jag vet att du har fått ett MVG. Men jag kan inte sånt där, sånt gjorde man inte när jag gick i skolan". Då svara jag henne "nej nej, men jag fick ett MVG mamma! Kolla!". Hon ler å svarar "jo jo jag ser" å skrattar åt sin totalt knäppa hattifnattiga dotter (som man inte kan tro har passerat 4-års gränsen?). Sen kramar jag henne å ger henne en puss på kinden å säger "åh va bäst jag e!", för att sedan gå å lata mig lite framför tvn.



Vissa stunder kommer aldrig igen kan man väl konstantera...


Kommentarer
Postat av: Maken

Min fruga är bäst, tjohooooo! Way to go girrrrl! ♥

2009-11-25 @ 09:20:38
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0