Blir så trött...

Ibland blir jag bara så trött... Asså inte på någe speciellt utan bara allmänt... Eller så kanske det bara e perioder som man hamnar i ibland?
För tillfället så känns det t.ex. som att allt jag gör bara blir fel, även om jag verkligen försöker att göra mitt bästa..! Å då skiter jag i det helt... Men självklart blir det bara mer fel då! Usch, jag blir så trött!


Jag ska tydligen till Sthlm på torsdag me Emelie å Tutta.. Vi ska va iväg torsdag till söndag, bo på hotell å bara umgås. Plus fira Tuttas födelsedag så klart! Ska bli kul faktiskt :) det e kanske inte lika kul att jag inte har nån klok resväska eller att jag har noll koll på va jag ska ha me mig... Men men!
Ska kila å börja fixa me allt jag måste ha klart innan torsdag... Inte så många dagar kvar nu!
Å det som står högt upp på min "att-göra-lista" e att ringa doktorn! Igen! *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0