ALLT SUGER!

Låt blixten slå ner i mig direkt väl?!?!

I torsdags så slog jag mig på bussen å det slutade me att jag besökte akuten igår. Det visade sig va en lätt hjärnskakning å en svulnad/"blåmärke" bakom ögonen. Så att jag knappt kan äta, har konstant huvudvärk oavsett hur starka värktabletter jag tar å e yr typ hela tiden e tydligen normalt då...

Allt detta gjorde att jag inte kunde göra ett prov på datan eller lämna in två uppsatser senast fredag. Så nu ligger jag efter det å vågar inte ens tänka på va lärarna kommer säga...

Å dessutom har mitt SIM-kort gått sönder typ å mobilen krånglar så att nå mig på mobilen kan man glömma... Å även om jag lämnar in den så kommer det ändå ta några veckor innan jag har mobil igen...

Låt blixten slå ner i mig direkt väl?!?!

Jag går å gråter ihjäl mig nu.............

Kommentarer
Postat av: Maken

Men hjärtat, varför har du inte informerat din bäste make om detta? Jag fick ju en smärre chock när jag läste det. Du vet att min familj ställer upp, tveka inte på det, och jag älskar dig alltid och håller tummarna att du blir bättre snart! Kärlek i massor

2009-09-20 @ 00:42:48
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/
Postat av: mumin

Fy och usch! men hörru skolan är ju det som är minst viktigt iaf!! du MÅSTE krya på dej å bli bra snart igen så ordnar sig allting! Jag vet inte om du fick mitt sms igårkväll för ja hade den avstängd när ja såg bion men svarade när ja satte på den igen, det var aromat på popcornen, inte örtsalt :P men de är säkert gott det med!! <älskar dig vännen! sköt om di! kramar i mängder /m

2009-09-20 @ 10:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0