Ligger i sängen å tänkte sms-blogga... ...

Ligger i sängen å tänkte sms-blogga... Tror inte det funkar, men här testar vi iaf! Ligger som sagt i sängen, å har en katt på ena sidan kudden å en annan katt som skedar me mig.. Mysigt :) den tredje katten e nog nere. Jag undrar va jag hade gjort om jag inte hade dom eller hur jag mått. Det e liksom lite tur i oturen.. För om jag inte hade haft dom så hade jag kunnat typ jobba på nån båt å veckopendla. Men om jag inte hade haft dom så hade jag känt mig så otroligt ensam... :/ å alla ni som just nu tänker att jag kan ju låta dom bo hos nån annan så länge eller ta bort dom eller ge bort dom.. Jag har bara en sak att säga er: FETGLÖM!!! Det e min grabbar både på ont å gott! <3 å va som händer så vet jag att jag alltid kommer ha dom iaf! <3


Kommentarer
Postat av: Dansfröken

Min lilla söta Sara!!



JAG tycker om dig massor!! DU är ingen sur o grinig gammal kärring.. Den Sara jag känner är en varm o omtänksam människa som har varit med om mycket. Tråkigheter o glädje.. I dina dagar du har de jobbigt så försök tänk på något du blir glad av fast det är de svåraste som finns.. Man får absolut ha sina dagar då man känner att världen lika bra kan gå under. Men innerst inne så behöver man försöka hitta någon ljusglimt för att orka vidare.. Tänk på din stofil till dansfröken o skick henne ett sms el så så lovar hon att hon ska peppa upp sin lilla söta Sara igen!!



Sköt om dig söta du!!



Puss o Hej

2010-04-30 @ 12:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0