Tiden läker alla såren... Men hur blir man hel när dom växer var minut?

Allt suger! Japp, verkligen ALLT suger! Å jag känner mig som en bitter gammal kärring som lever sina sista dagar i bitterhet å hatar allt å alla... Det har varit sol hela dagen, men jag har gått å tyckt att det varit grått å trist ute ändå.

Jag e så trött på vissa människor, trött på vissa känslor å trött på livet! Jag önskar faktiskt att jag va den där gamla kärringen som va inne på sina sista dagar i livet... För allt går bara åt helvete just nu! Å ingen verkar förstå eller vilja förstå...


Varför kan inget bara gå åt rätt håll för en liten stund?

Kommentarer
Postat av: Maken

Ah alskling, du vet att jag vill forsta aven om jag troligtvis inte gor det... Jag alskar och saknar dig, men du? SNART SES VI!!!

2010-05-09 @ 19:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0