Det e skillnad på att fråga å att lägga sig i

Vissa människor e bara för mycket! Dom lägger gärna sig i andras liv, men nåde den som lägger sig i deras!

Jag vet inte va jag ska säga när folk börjar undra om det inte e dags för mig att skaffa familj snart, fixa ett fast jobb å skaffa ett körkort. Men det e inget som jag kan fixa bara så där... Herregud, det fattar ni väl oxå?! För hur fan skaffar man ett jobb bara hux flux å hur skaffar man ett körkort när man inte har pengarna till det....?! Å familj... Skojar ni me mig eller? Jag e 22 år... Det e bara barnet typ! Jag måste få ordning på mitt eget liv först, lära mig att stå på egna ben å klara mig själv, kunna älska mig själv innan jag älskar någon annan å framför allt, jag måste få va ung! Jag har typ 25 år kvar tills mensen försvinner å min mamma va 40 när hon fick mig å hon gjorde ett rätt bra jobb om jag får säga det själv! Så varför ska jag känna sådan stress? Jo, för att människor runt omkring mig stressar mig så jag bara vill spy!

Visst kan jag förstå att folk e nyfikna å vill veta hur jag klarar mig. Men snälla, fråga på men lägg er inte i! Det e mitt liv å jag måste få bestämma över det helt på egen hand...

Å vissa frågor går bara överstyr helt enkelt. Måste ni veta allt? Vill ni ens veta allt?
För isf kan jag berätta lite onödig fakta som säger intresserar er!:
* Jag har en skog mellan benen.
* Jag kan sova me min nalle i famnen ibland.
* Jag diskar typ en gång i veckan. Bara oftare om jag måste.
* Jag kan låta bli att borsta tänderna ibland.
* Jag sjunger när jag sitter på toa bajsar.
* Jag tycker om att måla i målarbok.
* Jag har porrsurfat.
* Jag har typ alltid jätte smutsiga fötter.
* Jag ångrar första gången jag hade sex.
* Jag har för tillfället små blödningar pga att jag har börjat me p-piller.
* Jag vattnar aldrig blommorna.
* Jag saknar mina höns.
* Jag tömmer typ aldrig hårborsten.
* Jag äter inte mat varje dag.
* Jag brukar köpa kinderägg till mig själv.

Så! Nu får det räcka för denna gång så hoppas att ni hittade någe riktigt smaskigt som ni kan lägga er i!
Njuuuuuuuuuuuuut!

Kommentarer
Postat av: Jacob

Hej Sara



ag heter Jakob och har en websida som heter skraplotter.com Ser att du bloggar om om skraplotter i din bloggrulle tidigare och undrar om du är intresserad avlägga till skraplotter.com där? Jag är redo att kompensera dig för det. Du går gärna höra av dig och berätta vad du vill ha. Du har emailadressen här [email protected]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0