Dag 2: Min första kärlek

Min första kärlek.. Hmm! Jag vet inte riktigt om jag vågar berätta namn och allt här, haha. Men nu var det ju 30 dagars sanning det här!

Min första kärlek var en kille som hette Niklas. Alla ni som känner mig bra och har vuxit upp me mig vet vem han är, haha! :P han va rödhårig, super söt och en pain in the ass! Vi grälade, slogs och brottades. Jag vann alltid så klart eftersom att jag är 4 dagar äldre! :D men när det väl gällde (typ när mamma skällde på oss eller fräken var riktigt förbannad för att vi hade slagits) så höll vi ihop!

MEN det stora världsproblemet för mig på den tiden var att han skulle bli bonde och jag vägrade att bli bondkärring! Så nej, det blev aldrig vi. Jag lever på minnena och det är mer än nog!


Kommentarer
Postat av: malin

åååååååååååååh JAG VET!!!! :D! fan så gulligt, sägs ju att kärlek börjar med bråk :)

2010-12-06 @ 19:25:07
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0