Dag 7: Min bästa vän

Måste man ha just EN bästa vän? För jag har ett par stycken som jag ser som mina bästa vänner, men på olika sätt. Men okej, nu va det ju 30 dagars sanning (bara 23 kvar... Jippie!) så jag får välja ut.

Men då tänker jag välja ut 2! Och alla ni som tänker "men hallå?! jag då?" så förlåt, ni är mina bästa vänner också! Men dom här två är nog mina allra närmaste. Faktiskt.

Marika (Pussycat/ mitt Mumintroll): Oj oj, Marika och jag har känt varandra riktigt länge! Vi har haft en vänskap som har gått upp och ner, men nu dom senaste åren så har den bara gått uppåt och jag är säker på att den inte kommer att göra något annat heller! :) Marika är som jag - sexgalen och kan både släppa sig och rapa typ vart som. Sen garvar hon åt det och tycker att "det gjorde väl inget" och jag är likadan! :) och det är väl så det ska va?! ;)

Nicolina (Nickelina/Maken)
: Jag vet inte riktigt hur vi blev bästa vänner, men på något sätt blev vi det! :) gifta blev vi också! ;) Jag har känt Nicolina jätte länge, men när jag va mindre så tyckte jag att hon verkade snobbig. När hon började dansa i samma dansgrupp som jag och vi lärde känna varandra bättre så ändrades mitt tycke om henne och efter att vi och en tjej till hade varit på Fotnoten (ett dansläger) så va det hon och jag typ. När vi sedan var på en roadtrip 2008 så var det verkligen vi två! Sen dess så har det varit vi två. Och det är inget jag vill ändra på!

Det här blev två jätte korta beskrivningar om mina två allra bästa vänner! Men dom vet att jag älskar dom riktigt mycket och skulle göra allt för dom, och jag vet att dom känner och skulle göra detsamma för mig! Så, vad spelar då ett inlägg om dom för roll? Det är ju ändå reality som räknas!

 

PUSS på er! Jag älskar er och är otroligt tacksam för att ni finns! <3


Kommentarer
Postat av: mumin

hahaha älskar dej gumman! Klockren beskrvining av oss! :P PUSS!

2010-12-17 @ 22:47:45
Postat av: Maken

Ja, vi vet precis hur vi känner för varandra och känner precis likadant, helt otroligt underbart! DU är helt otroligt underbar. ♥

2010-12-18 @ 14:21:50
URL: http://nicolinaaliceteresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0