Varför klaga på skit saker?

Jag fick sommarjobbet som en av Gotlands Kommuns sommarvikarier inom personlig assistans! :D det skulle ta 3 veckor innan dom hörde av sig, men jag fick svar efter bara en vecka! :D jag stolt? SOM FAN!
Dock så e jag ännu lite kluven på om jag verkligen vill jobba i Slite... Men men, det e ju ett jobb som ger pengar iaf! Så varför klaga på skit saker?

Sen så ska jag få va me en danspedagog på hennes lektioner en hel kväll! Det kommer bli sjukt intressant å jag får liksom betalt för att va me henne! Ser verkligen fram emot det kan jag säga! :)

Fan va coolt! Vårdcentralen ringde precis upp när jag började fundera på varför dom aldrig hörde av sig... Dom ringer ju aldrig i tid! :/ men den här gången va dom ju bara en halvtimme sen me å ringa å som sagt... Varför klaga på skit saker?


Kommentarer
Postat av: Dansfröken

GRATTIS till sommarjobbet!! Känns väl ändå skönt att ha ett jobb o dessutom redan fått reda på det!! Så roligt att vara med henne en hel kväll o bara suga i sig allt hur den danspedagogen gör o få lära sig massa nytt!! Du får lära mig sen!!!



Vi ses imorn min vän!!!



Puss på di

2010-03-23 @ 13:02:04
Postat av: Nicolina

ah vad glad jag blir att hora det alskling!!! som sagt, du ar bast, och det markte de direkt! lovar ett svar pa mailet snart! alskar dig!

2010-03-24 @ 04:01:09
URL: http://nicoochlinagoeswest.blogg.se/
Postat av: elin hejdenberg

GRATTIS!!!!! va glad jag blir för din skull!!!!

Kraaaaam

2010-03-25 @ 14:11:36
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0