Från 21 till 22...

Om bara några timmar så blir jag 22... Eller, egentligen så e det inte förrän imorn typ fem i tolv som jag faktiskt har levt i 22 år... Om man ska va exakt! :P jag tänker faktiskt bara bli 25 å sen tänker jag inte fylla år någe mer! När jag fyller 25 så ska jag å Marika ha en 50-fest ihop oxå ;) YEAH, ser redan fram emot det! :D men det e ju några år dit...

Shit, det e helt sjukt - 22 år liksom! För fyra år sen så satt jag å Marika å bara längtade efter att få fylla 18, bli myndiga å få bli fria! Jag hade tandställning å vägde typ 10 kg mer. Å bara för två år sen så ville man bli 20 så man fick handla på bolaget å gå in lagligt på munken! Å nu, ja nu har jag fyllt allt det å inte har jag blivit varken visare eller klokare. Nu vill jag bara ha mer. Fast samtidigt mindre.

Men va har jag då gjort sen jag fyllde 21?

* Jag har tatuerat mig!
* Jag har varit utomlands på riktigt! Inget jävla Danmark... Utan England! I London å hälsat på Nico :)
* Jag har sett Backstreet Boys LIVE!!! Åh herregud, finns inga ord som beskriver det...
* Jag har insett att killar verkligen suger! Oavsett hur söta dom e eller hur snälla dom än verkar eller hur bra man faktiskt tror att man känner dom...
* Jag har lärt mig att jag inte ska dricka en hel vinflaska helt själv... :)
* Jag har upptäckt att jag kan om jag vill.
* Jag har fått bli danslärare på en skola!
* Jag har insett att vänner e dom som verkligen finns där när man behöver det.
* Jag har gått in på en krog å tyckt att jag varit den äldsta där.
* Jag har färgat håret.
* Jag har slagit sönder saker av sorg och ilska.
* Jag har önskat att jag va död.
* jag har börjat rensa ut hemma.
* Jag har skrattat så mycket att jag har trott att jag aldrig skulle kunna sluta.
* Jag har blivit så rädd av en film att jag trott att jag skulle skita på mig.
* Jag har hållt i en bebis å känt att jag verkligen vill bli mamma en dag.
* Jag har insett att jag verkligen vill leva!


Men samtidigt så undrar jag vad jag egentligen har gjort under det senaste året? Jag har ju egentligen inte gjrot så mycket... Jag står kvar på samma ställe som förut å vet ännu inte va jag vill göra me mitt liv. Men måste man veta det när man e 22? Jag kan väl haka mig sakta framåt ett tag till? För en dag så kommer jag ju förhoppningsvis veta va jag vill göra å satsa allt jag har på det. Å har jag tur så lyckas jag. Men just nu, just nu e jag helt enkelt inte riktigt redo att satsa allt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0