Dag 1: Presentera mig själv

Sara Emilia Elizabeth Engström. 22 och ett halvt år, född i oxens stjärntecken, allergisk mot coca cola, Backstreet Boys-fan, kattmänniska och pizzaälskare. Jag bor ensam i ett hus med mina tre katter- Måns, Tim och Randi. Det är tre katter som jag älskar otroligt mycket och som jag inte hade klarat mig utan!

Jag jobbar som personlig assistent. Jag är än så länge bara vikarie på två ställen, men det kanske ändras i framtiden! Om det är mitt framtidsyrke eller inte vet jag inte, men jag trivs bra med det. Så jag har inga planer på att byta än iaf! Jag jobbar även som dansfröken på fyra olika skolor för tillfället! En riktigt bra erfarenhet kan jag säga!

Dans är även något som jag håller på med på fritiden., har gjort det i snart 15 år.. I'm feeling old! Annars så umgås jag mest med vänner, pysslar lite hemma, går långa promenader för att tömma huvudet på tankar, osv. Men för det mesta så tar jobben upp min tid!

I övrigt så är jag en glad och galen tjej enligt mina vänner. Glad är jag nog mest utåt, känner mig inte alltid så glad inåt. Galen kan jag nog mer hålla med om. Fast på ett bra sätt då! :)

Sen så är jag en person som kan skrika till skräckfilmer och som verkligen störtgråter till sorgliga och lyckliga filmer. Kan inte hjälpa det, lever mig nog in i filmer lite för mycket.. Men film är en underbar flykt ifrån verkligheten!

Nä, men det var väl allt om mig! Det var första dagen av sanning det, bara 29 kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0