Dag 28 – Det här saknar jag

(Jag kör två inlägg samma dag så jag blir av med skiten + att jag bloggar ju inte varje dag...!)

Jag saknar att vara liten. Alltså tiden då man kunde krypa upp i mammas famn om man var ledsen eller somna när man ligger på pappas axel medan han ser på TV. Tiden då det var okej att sätta sig ner på golvet och leka med barbie och drömma sig in i en fantasivärld. Tiden då bollibompa va något man längtade efter under hela dagen. Tiden då man kunde leka med pärlplattor utan att folk hade konstiga tankar om en.


Tiden då allt var så jävla lätt och enkelt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det som gör det svårt nu då? Det blir ju helt upp till dig om du vill förändra det som är jobbigt och svårt till något bra istället!! Vill man leva enkelt så är det ju bara att göra det!

2011-04-05 @ 15:02:54
Postat av: malin

äääh vad va de för kommentar.. ja förstår va du menar Sara.. vet och förstår att du saknar den tiden, då du hade båda dina föräldrar hos dig, vet att du saknar dom! stor kram till dig vännen

2011-04-05 @ 20:29:26
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu var det ju inte meningen att detta skulle missförstås! Det jag menar är, vill du lägga pärlplattor vem hindrar dig.. Ska väl skita i om folk tycker du är konstig eller inte! Jag menade inget illa!! Man ska ju göra vad man vill!

2011-04-09 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0