Dag 13 – Den här veckan

Ja du, den här veckan har varit hektisk och samtidigt lite konstig..

I onsdags så va det dans och eftersom att Jennie inte va där så satt vi och pratade om framtiden. Jennie ska sluta till hösten som dansledare och jag tror inte att jag kommer att fortsätta dansa med vår grupp då. Inte ens med samma dansstil. Jag måste göra något nytt och gå vidare..

I torsdags, på dagen, så gjorde jag mitt historiaprov. Det första i kursen. Fick VG- och jag är inte särskilt nöjd. Visst jag trodde att jag skulle få ett på gränsen G, men ändå. Jag kunde ha gjort bättre ifrån mig. Det sa även läraren.. På kvällen när fick jag sjukt jävla ont i min vänstra arm och det slöt med att jag på fredagen fick åka till akuten. Dom tog massor av prover, men dom röntga inte så jag fick åka hem igen med värktabletter. Som faktiskt inte hjälper särskilt mycket om jag ska va ärlig!

Helgen flöt på ordentligt och jävligt fort! Såg klart Buffy och vampyrerna säsong 6 och städade liiite hemma. Bokade båtbiljett.

Igår så åt jag pizza med Tutta och smockade i mig en HEL! hamnade i matkoma och låg och beklagade mig på soffan över hur jävla mätt jag va. Men sjukt gott!! :)

Och nu är det torsdag igen och jag sitter på Almedalsbiblioteket och hör hur alla pratar om Gotlands klass 2 varning och jag ska åka båten kl. 16.45. Det här känns ju... Ja, bra? Eller inte! Håll tummarna för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0