Dag 15 – Mina drömmar

När jag var liten så hade jag så många drömmar. Nu när jag har blivit äldre så har jag faktiskt gjort ganska många av dom. Jag har bl.a. sett Backstreet Boys live, jag har tatuerat mig, jag har varit utomlands. Men det finns ännu många kvar som jag vill uppleva.

Jag vill bada med delfiner.
Jag vill ta körkort.
Jag vill bilda familj.
Jag vill göra om huset så som jag vill ha det.
Jag vill jobba med det som jag alltid har drömt om och starta det där hemliga som bara vissa vet..
Jag vill ta hål i tungan.
Jag vill se mina bröder bli gråhåriga.
Jag vill gråta på mina bästa vänners bröllop.
Jag vill se hur Ella och Line (mina yngsta brorsbarn) blir när dom blir äldre.
Jag vill skaffa en gul Golden Retriver Labrador valp.
Jag vill träffa mamma och pappa igen en dag.
Jag vill leva livet tills jag fyller 100.

Om jag skulle fortsätta så skulle listan kunna bli riktigt lång... Så därför nöjer jag mig med detta. Jag skulle faktiskt kunna dö lyckligt om jag fick uppleva allt det. Helt seriöst.

Kommentarer
Postat av: malin

tack för din fina kommentar på min blogg Sara, blev verkligen jätte glad att få höra dom orden.. du är en väldigt bra människa och är säker på att du kommer bli en riktigt toppen mamma en dag <3 Kramar malin

2011-02-24 @ 19:50:38
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0