Dag 16 – Min första kyss

Åh! Haha, gud jag rodnar bara jag tänker på det... :P

Namn och allt sånt skippar vi tycker jag! Men jag kan berätta att jag kände den här killen väldigt bra och jag hade varit kär i han länge. Jag var kanske 9, 10 år och han var nästan ett år yngre. Och han var så lik Nick i Backstreet Boys att jag bara inte kunde stå emot han! :P Vi hade lekt hela dagen och så hörde vi på Disney sånger. Jag bråkade med honom och han sa att om jag inte flyttade på mig så skulle han sätta sog uppepå mig. Stöddig som jag va så sa jag bara "gör det då", helt ovetande om att han faktiskt tänkte sätta sig på mig! SÅ han gjorde det och vi kom varandra så nära att jag inte riktigt vet vem som pussade först.. Men det slutade iaf med att vi pussade varandra, för att sedan ta fram tungan liiite och till slut kyssa varandra. Jag rodnar bara jag tänker på det och jag kan ännu höra "Snaaart är det jag som är kung" i bakgrunden ibland när jag har kysst andra killar.

Tänk att en första kyss kan sätta sådana spår!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Va gulligt :)

2011-02-25 @ 20:15:05
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0