Dag 11: Mina syskon

Jag har inte så mycket att säga om dom. Ibland känns det som att dom finns där för mig och ibland inte. Det är olika på vilken storebror det är också. Orsaken till varför jag inte vill skriva för mycket om dom är att L inte vill att jag skriver för mycket om honom eller har kort på honom på internet. Och jag antar att K tycker likadant.

Men det finns också en till orsak.. Och det är att jag är otroligt besviken på dom ibland. Speciellt K. Är det någon som kan krossa ens hjärta så är det han...

Kanske inte alltid är så kul att vara sladdis och enda systern? Man hamnar väldigt lätt utanför och tro mig, att komma in en gemenskap som har pågått i tjugo år innan man föddes är INTE lätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0