Dag 17 – Mitt favoritminne.

Mitt favoritminne är nog gången då jag, mamma och pappa var på Fornsalen.

Jag hade fått en gratis biljett typ när jag hade varit där med skolan. Man fick ta med sig sin familj och komma dit utan att behöva betala inträde när man själv ville det. Så jag, mamma och pappa åkte dit en lördag och spenderade verkligen en heldag där. Jag var jätte stolt att JAG fick bjuda dom på något.
Vi gick runt och tittade på alla skelett och allt annat gammalt som dom hade. Sen gick vi till fenomenalen och lekte. Jag har nog aldrig skrattat så mycket med mamma och pappa som då. Mamma skulle måla av pappa, men han tyckte att han blev så ful att han gick runt och tjurade. Då sa mamma att det va ju så han såg ut och så började hon och jag att skratta som galningar! Då kunde inte pappa låta bli att skratta heller! :)

Jag har än idag svårt att gå in på fenomenalen utan att känna en otrolig saknad efter mamma och pappa. Men samtidigt så känner jag en sån stor jävla glädje att jag fick chansen att ha den underbara dagen med dom!

Jag älskar er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0