Dag 23 – Det här får mig att må bättre.

Jag skulle kunna skriva en roman om hur mycket mina kompisar får mig att må bättre, men vem har kompisar som man inte mår bra av liksom?! Så därför så har jag bestämt mig för att skriva om något annat som får mig glad.

Barn.



Vem skrattar inte när dom hör en bebis skratta sitt nästan lite kluckande skratt?
Vem kan låta bli att le när man ser hur barn leker i lekstugan med en sån otrolig inlevelse?

Barn får mig att må bra! Jag är absolut inte redo att skaffa egna barn ännu på ett bra tag! Så jag är tacksam att jag får låna andras ibland :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

då får du börja jobba på dagis! Dom söker folk till vikarie poolen

2011-03-31 @ 18:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0