Dag 24 – Det här får mig att gråta.

Eftersom att jag inte bloggar varje dag så tänkte jag faktiskt göra två inlägg på samma dag!

Det är ganska mycket som får mig att börja gråta om jag ska va ärlig. Det är allt ifrån riktigt personliga saker till saker som händer ute i världen och egentligen inte rör mig ett dugg.

Jag kan gråta för att jag tänker på mamma eller pappa. Eller för att jag får ångest för att jag inte har körkort.
Jag kan även gråta för att jag saknar kompisar som är långt bort. Eller för att att jag är avundsjuk på hur alla verkar ha det så jävla bättre än mig.
Sen störtgråter jag till Titanic eller Pearl Habour filmerna. Eller skrattar tills jag gråter när jag umgås med mina vänner.

Så vad får mig inte att gråta egentligen? Jävla lipsill jag är egentligen...





Och som svar till "Anonym" som skrev en kommentar till förra inlägget:
Vikariepoolen suger och vill bara ha folk med körkort. Plus att jobba på dagis vet jag fortfarande inte om det är min grej. Bara för att jag blir glad av barn så betyder det inte att jag måste va med dom varje dag :)

Kommentarer
Postat av: Erik Friendforce

jag gråter oxå när den fina Titanic-båten sjunker... är det några fina båtar i Pearl Habour som sänks? :(

2011-03-31 @ 22:59:53
Postat av: Madeleine

Det är fint att visa sina känslor

2011-04-01 @ 09:10:00
URL: http://maddiesworld.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kan börja gråta fett lätt, men det är skönt ibland :)

2011-04-01 @ 16:20:24
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0