Tiden går fortare än man tror...

I morgon har det gått ett halvår sen vi träffades ensamma för första gången och fyra månader sen vi sa att vi var ihop. Helt otroligt va fort tiden går!

Och nej, jag kommer inte att ändra min status på facebook på ett tag framöver eller lägga ut massa bilder på oss två. Orsaken till detta är min egen personliga orsak. Jag vill inte gå för fort fram och jag vill ta det en nivå högre innan "alla" får veta. De flesta vet redan ändå så då spelar det ju egentligen ingen roll... Huvudsaken är väl att vi själva vet vad vi är och vad vi betyder för varandra? Eller hur?

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Bra skrivet :) Stå på dig och gör som du känner är bäst! Lycka till med kärleken :) Kram

2011-11-27 @ 09:09:08
URL: http://maddiesworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0