Ännu en utgång på HP å rull i trappan!

Ja, i fredags va det då dags för utgång igen. Samma som sist så blev det förfest hemma hos Malin me mat från MAX å en massa kortknäppning! :P När vi väl kom till Hamnplan så mötte vi Elin å Alex men vi va inte så mycket me dom bara.. :/ Men det blev ändå roligt! Lilla jag blev kanske lite för lullig där mot slutet. Jag skyller på tequilan å skumpan! ;) Men va faaan, klart man dricker om man blir bjuden på allt? :P eller hur? ;)  Måste även berätta att min tumme blev typ mördad genom att en person råka klämma den mellan två stolar. :( Kvällen/natten blev iaf lyckad (trots vissa saker som jag gärna hade kunnat suddat ut...)! Jo, jag måste ju berätta att Malin somna först den här gången iaf! :D Mohahahaha, nu behöver du inte gnälla någe mer nöten! ;)

Dagen efter (asså igår) så mådde jag inte så bra, men kunde ändå få ner lite "kytt å pära". Det jag inte insåg va att jag skulle kanske ha gått å lagt mig lite tidigare igår för kvällen slöt me att jag ramla nerför trappan här hemma. :(
Det gjorde skit ont! Så jävla ont att jag börja gråta... Så nu haltar jag omkring här hemma för har nog stukat vänstra foten. Råka vrida den på någe vis när jag ramla... :S Aja, e man en oturs unge så e man! :P

Kommentarer
Postat av: Elin

Naj huuuuue... Hoppas det är bättre med foten..!
Kramar

2008-04-21 @ 11:53:12
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0