Om jag kunde vrida tebax klockan lite...

...så skulle jag vrida tebax den till 90-talet. Allt va mycket enklare då... Visst jag va minst 8 yngre då me :P men iaf! Jag längtar tebax dit iaf... Kanske e det för att jag blir 20 om mindre än en månad å håller på å få lite åldersnoja, hmm :/ Här e dom viktigaste orsaker till varför jag tycker att man borde vrida tebax klockan lite:

* BOYBAND!!! <3 Jag säger bara Backstreet Boys, Westlife, Five, N*Sync, Take 5, Hanson, med flera! Hur kan man låta bli å inte älska ett gäng otroligt söta killar som kan både dansa och sjunga? Vart e dom nu?! Nej, ta tebax de underbara pojkbanden för oss boyband lovers!

* Alla personer man har förlorat under 2000-talet... Personer som har dött å personer som bara har försvunnit ur ens liv. Tänk att bara få några timmar me dom igen.

* Att få va liten igen! Allt var så lätt då, man behövde inte tänka på framtiden eller på att ha en ekonomi som gick runt för att man skulle överleva. Drömde man en mardröm så var det bara att krypa ner bredvid mamma, hade man tråkigt var det bara att tömma ut lådan me barbie på golvet å man slapp skämmas som fan om man spillde ut någe på sin vita tröja.

* Allt man ångrar att man gjorde å allt man ångrar att man inte gjorde. Det jag ångrar att jag gjorde va att lägga en lapp där det stod "får jag chans på dig" å lägga i en killes jackficka i lågstadiet. Liksom jag fick ju inge svar iaf å det va inte roligt att för alltid gå å fundera på om han hade läst lappen eller inte! Att komma på någe som jag ångrar att jag inte gjorde e svårare... Inte svårt att komma på någe, utan att välja en sak! Eller jo... Jag vet en sak, men det håller jag nog för mig själv. ;P

Ja, där va då dom viktigaste orsakerna enligt mig... Visst, jag kan hålla me om att det finns mycket bra saker me vårt nya millenium! Jag har varit med om jävligt mycket, fått många nya vänner, insett saker, förlorat personer i min närhet, gått ur grundskolan å mycket mer! Men hur mycket jag än har varit med om så har jag ändå hela framtiden framför mig. Vilket e jävligt skrämmande!!! Så... Vi vrider tebax klockan en så där 10 år kanske så kanske jag har hunnit förbereda mig inför mina kommande 20 år! :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa...tänker i samma banor lite då å då..
Hade velat vrida tillbaka för att göra saker annorlunda.. En del dumma val som man gjorde skulle inte ha blivit gjorda o.s.v, men...men.. nu är nu å livet är verkligen mer underbart än jag trodde det skulle vara..=)
Kramar

2008-04-09 @ 10:36:51
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0