2 dagar kvar...

...å förkylningen går upp å ner! :/ ibland har jag feber, jag nyser som fan, ibland tappar jag rösten å näsan bara rinner... Hoppas att det e som hon sa... Att jag bara e utbränd å det e så här som min kropp säger ifrån... :/ resan kommer säkert föra me sig pigghet, gladhet å en frisk Sara! :)

Resan ja... Det e två dagar kvar å jag börjar få resfeber! :S det får jag alltid så jag e van, men iaf! Det e helt sjukt att det snart e dags... Vi har pratat om det i över ett år å nu e det dags liksom, om TVÅ DAGAR!!! :D <3 fan vad jag LÄNGTAR!
Nicolina (en helt UNDERBAR vän) å jag ska åka på en liten road trip genom några städer. Bl.a. Örebro, Göteborg, Ulricehamn å Norrköping. Vi ska hälsa på släkt å vänner, gå på Gröna Lund å Lisseberg, shoppa, festa å bara ha KUL!

Jag skiter i att jag förmodligen kommer få min mens under resan eller att det kanske kommer bli dåligt väder! Bara tanken på att det kommer bli jag, Nico å en bil får mig att se fram emot resan! <3

En sak som känns mindre kul bara... Att lämna mamma... :/ okej okej, jag e "mammig", men so what?
Efter allt som hänt så får jag lov att va det... Eller va tycker ni?
Jag e glad att min ena storebror finns här på Gotland då å rätt nära dessutom! Plus att min gudmor ställer upp om det e någe! Men ändå...
Antar att det finns plus å minus me att åka iväg. Det här e minuset... Men jag har längtat så mycket efter att få åka iväg, så det kommer nog bara bli skönt! Plus att mamma å jag behöver nog komma ifrån varandra lite för att inse att det e roligare att umgås än att gräla...
Några tårar kommer det nog att bli innan jag åker å några tårar kommer det nog att bli när jag kommer tebax! :)


                Sist men inte minst - JAG ÅKER IVÄG OM TVÅ DAGAR!!! :D

Kommentarer
Postat av: Madde

Det är inget fel att tycka om sin mamma =)

2008-08-16 @ 17:28:22
URL: http://maddie88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0