IKVÄLL ÅKER VI!!! :D



Ikväll åker vi... 23.50 för att va exakt... :S känns lite scary å spännande, men grymt roligt!!! :D
Men nu sitter jag här å bloggar lite samtidigt som jag byter om, packar det sista, vattnar blommorna å pratar me mamma! E lite nervör för att jag ska glömma någe dock... :/

Imorse vakna jag me värsta illamåendet å jag fick verkligen inte i mig någe, men när Nicolina kom för att hämta mig runt 11-tiden så kändes det bättre. VI har nämligen sagt hejdå till Christina som ska iväg till Orsa å plugga - LYCKA TILL! Sen efter det så åkte jag å Christina me å såg Nico spela fotboll å deras lag vann! :D å jaaa, ni hörde rätt :P jag såg en hel fotbollsmatch ^^

Sen när jag kom hem åt jag lite micro pizza å såg tv. Sen umgicks jag lite me mamma, vilket var riktigt mysigt! :) sen kom Marika å sa hejdå. Hon å jag kommer inte ses förrän den 5 september tidigast för hon drar till SP samma dag som jag kommer hem... Kommer sakna dig vännen! <3 sen umgicks jag lite till me mamma. Undrar varför vi inte myser lite oftare? :/ det e ju MYCKET roligare än å gräla iaf... Men men...

Nej, nu ska den här virriga å resfebriga tjejen plocka klart det hon ska ha me sig, fixa mackorna, pussa sina katter som faaan å sen bara va me sin mamma tills klockan blir 22.00 å det e dags å dra sig mot Visby...!

Ha det bäst allihopa!
Vi höres å syns på söndag (om jag inte kommer in på bloggen nån dag tidigare under resan)!

SMACK

Kommentarer
Postat av: Madde

Trevlig resa! =)

2008-08-17 @ 20:59:33
URL: http://maddie88.blogg.se/
Postat av: Elin

Hoppas du å Nicolina för det så jävla skoj på resan!!!

KRAMAR

2008-08-18 @ 10:07:12
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Rica

ha nu the time of your life!! No limits! :P Men kom fan hem snart för jag saknar dej!! Vi kommer ju inte ses förens i september :'( KRAAAAAM!!

2008-08-19 @ 21:23:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0