Förföljd av härlig energi...

Gå in på www.tv.nu! Killen som e me i reklamen för match.com e så söööt! Å det läskiga e att han följer efter en där på sidan när man scrollar upp å ner! Å jag kan inte sluta se på han heller! xD haha! Han gör inte så mycket mer än kollar rakt på en, skriver lite på tangentbordet, dricker lite kaffe, ta på sig slipsen å fixar till kragen. Meeen! Hans blick asså...hans leende... Wow! Där har dem verkligen hittat rätt killen för jobbet asså å snacka om att få uppmärksamhet när han följer efter en vart man än går på sidan. *varför inte IRL?*

Jag e fylld av härlig energi som man blir glad av enligt Marikas rosa kanin :P sen vet jag inte om han tycker det bara för att jag inte har vart mig själv de senaste dagarna eller om han säger det för att jag ska lägga in ett gott ord åt honom för min bästa kompis... Hmm... *misstänksam* Aja! Jag tar det som en komplimang iaf ;) jag har börjat ta åt mig alla komplimanger jag får. Det e väl bra? :) fast jag kan ju säga att jag inte tror på dem helt ärligt ännu... Hehe ^^

Appropå Marika, så gik on å jag jätte långt idag! :D vi var iaf ute å gick i 2 timmar! *stolt* Sen va man ju ganska slut efter, men men! *sluta klaga Sara, du brände fett!* Jag hade iaf en härlig å lång pratstund me Marika! :)

                                                                                  *gäsp*

På torsdag ska nöten röntga huvudet... Eller snarare hjärnan... Tänk om det e någe fel liksom? Typ hjärntumör eller någe... *orolig* Men det får det fan inte va! Det skulle jag aldrig tillåta! Har förlorat tillräckligt många som jag brytt mig om så jag vägrar f*n å förlora en till!!! *PUNKT SLUT!*

Å bara så alla vet så kom vi inte vidare i Tiljans, men Malin va jätte duktig! :)

                                                                               *gäsp*

Nu ska jag gå å lägga mig å drömma om saker som gör mig glad... För just nu e jag verkligen inte fylld av härlig energi... *suck*

Godnatt

                         *Livfull flicka på dagen,
                                          tickande bomb på natten*     

Kommentarer
Postat av: Rica

de e rätt, stå på dej !!

2008-07-03 @ 21:19:32
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0