I Would Have Loved You Anyway

Igår jobba jag osm ledsagare för första gången. Det va rätt kul faktiskt :) få betalt för att ha kul, t.ex: gå på stan,fika,se bio. Det e tufft :P men visst, det känns lite fel... Det gör det! :/
Sen så öva jag å nöten inför tiljans på måndag (jag ska köra = USCH å BLÄ!). Jag sjöng i en borste å hon sjöng i en dammsugarsladd inför en publik bestående av tre mjukisdjur xD haha! Å nää jag e inte säker på att vi e 20 å 22 år längre :P men kul va det! Dock fick vi inte så mycket övat.... ;P

Så tills idag då, jag gick ner imorse me bara min brors avlagda gamla skjorta på mig å möts av, just det, min bror å hans familj. Liiite pinsamt för Kjells kommentar va: "du vet va att man brukar ha byxor till skjortor?" HAHA xD jag svara typ "okej, men jag e lite annorlunda förstår du" å han svarar "som om jag inte visste det redan" -.- snällt!
Å nu sitter jag här när jag egentligen inte har tid. Ska iväg å dansa om en timme typ å jag måste ännu sminka bort påsarna under ögonen å försöka dölja svullnaden lite iaf :/ å nä, jag sov inge bra inatt. Varför drömmar man jämt om sånt man måste glömma bort?
Men ikväll då jävlar! :D då ska man åka till Fårö me Nico å Christina å sen får vi se om vi tältar där eller om vi åker hem senare inatt å gör någe annat mysigt :)

Till sist vill jag bara säga förlåt till en person, du vet vem du e så man kan ju hoppas att du läser det här inlägget. Förlåt för att jag bor där jag bor, känner som jag gör å för att jag finns... Men jag kan inte hjälpa det! Jag vet inte om jag kommer klara det som vi bestämde... Bara så du vet... Jag ska försöka, det LOVAR jag! Men jag känner mig redan rätt misslyckad så......

*heartbroken*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0