Bada bör man, annars dör man

Se! Jag börjar lära mig det här me att skriva blogg varje dag :) kanske inte varje dag, men inte me en veckas mellanrum iaf! *stolt*

Har precis tagit ett välförtjänt bad. Så härligt att bara ligga där å skumpa me massor av bubblor överallt (asså badskum)! Å eftersom att jag verkligen inte e en slösare när det gäller att använda badskum så va det verkligen MASSOR av bubblor :D det jobbiga e bara att jag blir så rastlös att bara ligga där å jag vill inte somna heller... :/ man kan ju drunka eller någe! (inte så troligt, jag vet... Men iaf!) Jag måste köpa en ny duschradio för min gamla e paj :( har jag lite musik så kan jag lätt slappna av! Utan tvekan!

Har beställt biljetter till min Norrtälje resa idag. Nu hoppas jag bara som fan på att den verkligen blir av! Fast det finns vissa saker jag verkligen måste tänka igenom innan jag åker... Så jag inte får ångra någe under min vistelse där :/ men det tror jag nog inte att jag kommer få göra. :) det känns som en bra början (och en nystart) på sommaren iaf! Å nu när man e 20 kan allt hända... ;)

Å sist men inte minst: Marika ringde mig idag! :D hon e äntligen i sverige å snart e hon på gotland!!! <3 jag va den första hon ringde till! *STOLT!*

Nej, nu ska jag gå å ta en macka eller någe! Börjar bli hungrig :/
Så gott folk: Vi höres å synes!

Kommentarer
Postat av: Marika

haha jo hade ju lovat å ringa dej först =D ses snart bruden! kraam

2008-05-21 @ 09:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0