Hur svårt kan det va?

Ja, det e då frågan... Liksom:

Hur svårt kan det va å ta körkort?
- Jo jävligt svårt! Man måste ha tiden att sitta å plugga teori, man måste ha pengarna för att kunna ta det å man måste ha beslutsamheten att sätta sig ner å verkligen göra det!

Hur svårt kan det va å klara sig genom plugget?
- Jo, jävligt svårt! Man måste ha orken å lusten att sätta sig ner å verkligen plugga. Kunna ignorera msn, TV å kompisar som ringer å frågar om man vill hitta på någe.

Hur svårt kan det va å va singel?
- Jo, jävligt svårt! Självklart e det underbart när man e ute på krogen å dansar för fullt å man vet att man kan välja å vraka där på dansgolvet bland alla hetingar. Men sen går man på stan en vårdag å ser alla par som går å håller handen, pussas å som bara strålar av lycka.

Hur svårt kan det va å leva livet?
- Jo, jävligt svårt! För hur bra människa eller dålig människa man än e så finns det massor av hinder längs vägen. Gupp man måste över å prövningar som man måste klara.

Så... Hur svårt kan det va?

Kommentarer
Postat av: Elin

Gör som jag med körkortet.. plugga till det själv, ta det i din takt.. får du tillbaka på skatten? Spara det till körkort..

Till plugget...har jag ingen aning om..*s* hatar själv att plugga..men man måste ju verkligen bestämma sig att nu fan ska jag plugga.. för gör jag inte det så får jag inte göra "dethär" i helgen..

Jag gillade ju att vara singel ett tag...rå om sig själv. men sen kom magnus å då blommade mitt liv upp..

Lev så som du vill för tillfället.. Men se till att dessa hinder inte hindrar dig..

Hoppas du snart kommer tillrätta med allt..
Kramar

2008-05-05 @ 10:39:59
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0