Spanskt godis å ändrade planer...

Träffade Marika idag!!! :D så j*vla underbart! <3 hon hade me sig spanskt godis hem till mig oxå :) "du sa ju att du ville ha spanskt godis ju" sa hon :P haha, å jaa det gjorde jag faktiskt! :P haha :D först ville jag inte öppna påsen för den såg så fin å gullig ut men kunde inte hålla mig så öppna den! Å det va så GOTT! :D nu hoppas jag bara på att Emma kommer hem me isländskt godis oxå :P haha xD så kom ihåg det, bäbben! ;)

Blev ändrade planer angående resan till Norrtälje/Stockholm... Lenas pappa har blivit jätte sjuk å hon vill va hemma på Gotland me honom vilket jag självklart förstår! Men kan ju inte dölja att man blev lite besviken.. :/ men men! Får väl spara pengarna å åka nån annanstans längre fram :) plus att nu får jag chansen att umgås extra mycket me Marika nu när hon e hemma + att jag kan gå å se på balen! Hade ju lovat Nicolina att hjälpa henne me det som hon ville ha hjälp me men sen skulle jag ju resa bort. Men eftersom att jag stannar på ön så kan jag ju hjälpa henne! :)

Nä, nu ska jag trotsa socker kicken å försöka sova!

Kommentarer
Postat av: Emma

Japp Draumur och Smakk tar jag med mig hem till dig Sara! =P

2008-05-28 @ 10:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0