Men bajs!

Nä, jag har inte hamnat i kiss å bajs-åldern igen. Jag har bara en dålig morgon...

Det hela började me att jag vakna en timme innan klockan ringde å kunde verkligen inte somna om! Men tillslut somna jag iaf å ca 5 min efter ringde självklart klockan. Så jag gick upp, men pallade inte fixa iordning mig så resultatet av det blev att jag ser ut som en uteliggare idag...
På väg till bussen så tappa jag en grej som e till mitt headset å fast jag leta så va det gone for ever. Fick iaf sova lite på bussen å det gick å använda headsetet trots att den lilla gummigrejen va borta. Gick å tog ut pengar sen - va då att man blir depp när man får tebax kontoutdraget...! Kunde skrapa ihop till en cafélatte å en räkmacka iaf :)
Tänkte ta stadsbussen till skolan men bestämde mig för å spara 14 kronor å gå dit istället. Rätt skönt, trots sömnbrist.
Gick direkt till en dator i bibblan (har man ingen hemma som funkar så...) för å kolla mailen + göra inledningen till min engelska uppsats. Vilket går seeeeeeeeegt! :/ så segt att jag måste gå in på en sida å kolla en grej.. Å det e här som "men bajs" kommer in! Jag skulle inte ha gått in där för nu mår jag ännu sämre :( jag e bra osmart ibland asså :/

.P.S.
Har jag berättat att jag klippt mig? Va säkert 7 cm iaf som åkte av + att hon gjorde luggen hackig typ. Känns som ett nytt hår men lite weird att ha det så kort, det va ett tag sen det va det... :P
.D.S.

Kommentarer
Postat av: Rica

Din nya frilla är SNYGG!! =D

2008-09-15 @ 19:21:15
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0