Come on va?!

Jag börjar bli rastlös... Riktigt mycket!
Känns som om jag inte har någe å göra :/ okej då, jag har ju spanskan, körkortet å städning hemma att fixa... Men det e inte så kul så det räknas inte! :P

Ni vet den där känslan som gör att man inte kan slappna av utan bara vill ha någe å göra hela tiden? Så e jag just NU!

Jag vill ha lite händelser i mitt liv! Okej, nu tänker ni säkert "har hon inte varit me om tillräckligt..?" Å japp, det har jag! Men det e roliga saker jag vill va me om, händelser som skakar om men inte förstör, lite action me andra ord! Så.. The big question... Vart hittar jag det???!


Kommentarer
Postat av: malin

va länge sen ja va inne på din blogg, har lissom glömt va den hette :S men hitta den på facebook ;) bra va ?!! Jaa jag förstår de där me att vara rastlös, När Adam e på dagis och Alexandra sover, kliar det i hela kroppen och jag bara mååste ha nått att göra :S sånt e jobbigt .. hoppas du mår bra Sara?! Kramar

2009-03-20 @ 15:51:38
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: malin

heej! jaa med oss e de bara bra, en o annan förkylning men så e de ju med pojken på dagis o allt .. Jaa ja håller med dej , hon har lite av Niklas, Men hon e mer lik mig än va adam någonsin varit, där e det bara pappa och farfar :) Hoppas du får en toppen helg!! Kramar

2009-03-21 @ 20:13:43
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0