Saknat mig?

Yes! The one and only Sara e tebax! Efter lite klagomål över att jag inte bloggat på länge så tänkte jag att det va dags att skriva lite här...

Dock så vet jag inte riktigt va jag ska skriva fast det har hänt sjukt mycket den senaste tiden... Vi kan ju ta några av dem sakerna.
Förra lördagen va jag ute me Malin å Nicolina. Det va riktigt skoj! :) Okej, det roligaste va kanske att jag träffade en kille som jag har känt i 15 år å gått i samma klass me i 7 av dem åren, men inte snackat me på evigheter! Så det blev mycket snack om barndomsminnen! Det kanske kändes extra extra bra att få prata me honom eftersom att jag har varit kär i han till å från i 10 av de 15 åren :P känner inget för han nu va jag vet, men ni vet hur det e... Barndomsförälskelser sitter i!
Sen nu i lördags så va jag ute me mitt äldsta brorsbarn Emelie, det va första gången som vi va ute tillsammans å typ första gången nånsin hon va ute (å då e hon 19,5 år!)! Jag vann jävligt mycket i Black Jack :D men sen börja andra folk lägga sina markörer vid mig å då fick de pengarna... :S jag fatta inte riktigt så då blev jag sur å sa att dom fick spela själva! Aja, vann pengar gjorde jag iaf å han som höll i spelet fick sig ett gott skratt! :P För att sammanfatta den kvällen/natten så hade jag riktigt skoj me Em för första gången på VÄLDIGT länge å hoppas hon hade det oxå...


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack stumpan ja det var en mycket speciell kväll men mysig ändå:)

Men självklart hade jag det trevligt, vi får hitta på mer saker rillsammans tycker jag.

? på tequila dock, bakfull två dagar senare ju.

Puss puss gumman

2009-03-10 @ 16:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0