New Look

Jag e så trött på min blogg!!! Asså inte på att skriva den, utan på utseendet... Det e så inte jag! Eller jo, den rosa färgen e ju jag ;) men resten... NOT!

Så nu efterlyser jag nån som kan hjälpa mig att designa om den eller lära mig hur man gör?
Jag skulle vilja ha en rosa, svart å silvrig blogg. Me lite glitter å glamour, en cool bild på mig me texten "The Catprincess" snyggt skrivet över. Plus lite bilder på lite av varje som har me mitt liv å göra på ena sidan av bloggen... Haha, jag har så många idéer! Men just nu vill jag mer bara ha hjälp i hur man gör!

Så hjälp tack?

Kommentarer
Postat av: Dansfröken!!

Tjena!!



Tack för ditt snälla sms igår.. Du är jätte go du!! Men de är på grund av mina kära töijsar som jag brinner för vad jag gör.. Utan er hade jag inte alls haft de lika underbart!!



Ett tips på din blogg.. Har du varit inne på Emmies nu på sistonde? Hon har gjort om sin lite dock utan rosa färg annars lät de lite lika hennes..



Ha de gott..



Puss o Hej

2010-04-08 @ 12:53:55
Postat av: Linnéa Hägbom- Lundgren

Jag kan hjälpa dig om du vill :)

Kram :)

2010-04-08 @ 20:53:43
URL: http://fotoavlinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0