Det e inte så längesen sen jag gjorde et...

Det e inte så längesen sen jag gjorde ett inlägg å klaga på typ precis allt när det gällde att sova på jobbet... Det va första natten. Nu ligger jag i sängen å e redo för att sova sista natten. Vilket e sjukt deprimerande! Visst jag hatar ännu badrumsfläkten som dånar verkligen!!! Men jag har växt så otroligt mycket, lärt mig massor å kommit nära människorna som bor här... Plus att jag har insett att Slite e inte lika pissigt som jag först trodde! Men nu e allt över å det vet i fan va jag ska göra sen... Ser inte precis fram emot att gå in i djungeln som dom flesta känner som 'arbetslösheten'.....


Kommentarer
Postat av: Nathaly

Jag vet PRECIS hur det där känns, har känt så i 5 somrar nu, det är NU som först jag inte behöver oroa mig för det för jag vet att det finns lite lite jobb för mig i höst. Men den där känslan är hemsk. Aldrig veta om man har råd att betala sin hyra, man vet inte om telefonen blir avstängd eller om man ens har råd att äta nåt annat än havregrynsgröt. Men du är stark och kommer säkert att fixa det! Och jag har själv jobbat där ute i Slite i fyra år och vet att om man har skött sig och man är omtyckt finns det alltid mer timmar att få :) Kram!

2010-08-22 @ 19:33:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0