Solnedgång..... Det känns som att jag e e...

dsc01362 (MMS)

Solnedgång..... Det känns som att jag e en solnedgång som bara e på väg neråt... När får jag min soluppgång? Börjar sakta, men säkert att gå igenom allt här hemma. Har lärt mig att verkligen tänka efter: 'måste jag verkligen spara den/det här bara för att det fanns när allt var bra?'. Man kanske bara ska vänja sig me förändringar å låta livet flöda vidare? Men varför e det då så svårt? Å japp, jag e personen som har jätte svårt för att kasta en rostig plåtburk som stinker as. Bara för att mamma använde den... Sjukt jag vet! Men nu e den kastad. Stort steg om jag får bestämma! Sen finns det vissa saker som jag bara inte kommer att klara av att kasta å som jag förmodligen aldrig kommer att göra heller... Men det e bara så det e helt enkelt. Å så kommer jag låta det vara oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0