Snart påsk...

Så e ännu en dag här då jag sitter på Hansa å glor lite å undrar va jag gör här egentligen? Jag har gjort det jag skulle för dagen å ska snart möta Emélie för en heldag me henne! Men all dötid här emellan e inte särskilt uppigganden... Mensvärk har jag oxå.. FAN, va jag klagar!

På tal om ingenting så tror jag att den här påsken kommer att bli mycket bättre än typ förra påsken.. Den vill vi inte ens prata om! :/ men den här påsken.. Då ni! :D marika kommer till ön!!! <3 som jag har saknat henne! Så det kommer bli mycket kramkalas där! Sen så e det lite annat smått å gott som händer. Men påskpynt blir det inte hemma iaf! Det får bli nästa påsk... Dessutom så gillar jag julen mycket bättre än påsken, trots allt. Oavsett om min mosta nästan begär att jag inte ska tycka om julen å borde sluta fira den lika stort sen mamma dog. Hon tyckte faktiskt inte att vi borde fira jul alls hemma då år 2008. Men det ska väl hon skita i? Förlåt men, man måste få göra det som känns rätt för en själv för ingen annan kan gå in i en å bestämma hur man ska må eller va man ska göra... But screw that! Nu e det snart påsk 2010 å jag har funnits i 22 år minus 38 dagar... Oj, åldersnoja here it come!

Kommentarer
Postat av: elin hejdenberg

Inte ska man sluta fira inte! Jag tänker extra mycket på dig på just "DEN" dagen.. Å minns allt fint med Sivan=). Fan hon va verkligen helt underbar!! Gjorde ALLT för sina dagbarn, hade STENKOLL å hann med så jäkla mycket! Å hennes MAT!!!! Jisses! Å kakor! Ja, jäklar vilken mamma!! Är så stolt över att jag fick lära känna henne! Hur är det med Hasse å Eivor? Va så längesen jag träffade dem! Inte så konstigt kanske =D

KRAMAR i massor å HOPPAS du får en underbar påsk med Marika!! Lever Miramiss än förresten?

2010-03-30 @ 13:27:17
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0