A fresh start

I måndags åkte jag in till Visby å prata me skolan å gick till frissan. Klippte av rätt mycket av håret å gjorde en frisyr för första gången. Malin följde me mig å det e jag tacksam över!
Sen mötte jag mina bröder å vi åkte till Stränges å prata om mammas dödsannons å begravning å så... Tanten va inte så jätte trevlig dock :/

Sen har livet flutit på typ... Lars å jag har väl bråkat som fan vissa dagar men vi har ändå bara borstat av det å gått vidare så det e inga långvariga gräl. Som tur e!

Idag pratade vi me prästen om mammas begravning. Jag tror vi har planerat den precis som mamma hade velat :) å det finaste e att hon ska begravas den 23:e december, vilket e mammas å pappas bröllopsdag! Närmare bestämt deras 43:e bröllopsdag! Romantiskt som fan å jag tror även att mamma ler i himlen åt det!

En dags ska jag berätta om hennes sista timme på jorden. Men inte idag... Då behöver jag tid i lugn å ro...




Måste bara skriva lite om världens gulligaste grej som hände idag!
Fick ett litet paket ifrån nallebudet idag... Fast jag trodde att det skulle va ett julkort :P
I det lilla paketet låg en liten tomtenalle me en polkagris stång. Skit gullig!
Tack för nallen sötnos! <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Så fint att ha begravningen på deras bröllopsdag! Önskar så att jag kunde komma å ta ett sista farväl. Jag tror det kommer bli så fint.



Massor av kramar

2008-12-18 @ 13:23:40
URL: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0