Till Min Brorsdotter

Idag vill jag faktiskt göra ett blogginlägg tillägnat min äldsta brorsdotter Emelie (tro det eller ej), trots allt som har hänt mellan oss...

Till min Em
Ingen förtjänar att få sånt där skit kastat i ansiktet, trots att du har satt dig själv i situationen... Lärare till för att hjälpa sina elever å handledare på praktikplatser ska hjälpa sina praktikanter att göra rätt. De ska verkligen inte bara ge upp om en! Utan att knappt ha försökt!
Jag kommer hjälpa till så mycket som jag kan, men du måste oxå hjälpa till... Det e dina betyg, din student å din framtid som står på spel. Sumpa inte chansen om du får den!!!
Jag ska försöka komma till dig imorn å hjälpa dig så gott jag kan. Hoppas bara på att min rygg pallar det... Men ska iaf försöka, det lovar jag!
Sov så gott
skitungen å försök att inte tänka så mycket på det nu! :)
Älskar dig trots allt
Puss å Kram från faster Sara (fast du vet att du får stryk om du kallar mig det bland folk!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0