Blåmärken å tårar hör till vardagen?

igår vaknade jag rätt glad, men det sket ju sig... För när jag skulle ut till hönsen så ramla jag omkull på isen så det bara flög om det! Å jooo, det gjorde skit ont! :( men jag gick ut till hönsen å sen åkte jag in till Visby för å jobba. Säger bara en sak... Jag e ett vandrade blåmärke!
På bussen började jag lipa, om det va för att jag hade ont eller för att jag hade ännu en av mina deppdagar vet jag inte... Vet inte ens om jag vill veta om jag ska va ärlig... :/
 Sen bröt jag ihop hemma hos Malin innan jobbet oxå bara för att vi hörde på en låt som gick typ "..when I die and fly to heaven.." Men klarade av å jobba iaf!

Nu ska jag snart hem till familjen Redner å äta middag, första gången utan Nicolina... Hur ska det gå? xD men jag känner mig faktiskt lite hemma me dom så det ska väl gå bra..
(ett litet tillägg bara... Jag saknar dig Nico! <3)

Nä får gå å göra mig klar... Har hela tiden någe å göra så jag blir hela tiden sen till allt känns det som... :S antar att jag inte har kommit in i hela den här "ha-ett-helt-hus-att-ta-hand-om-på-egen-hand".. Aja!

Kommentarer
Postat av: Malin hejdenberg

Aj då.. inge skoj o ramla, tur du inte slog dej mer än va du gjorde .. riiktigt halt ute :( Klart du blir ledsen fast du inte riktigt vet varför, Men du har ju ännu sorg Sara , tur du har vänner som stöttar dej, Åh kul att åka hem till familjen Redner på middag, Hoppas ni hade det jätte trevligt!! Du duktig och STARK Sara, Vart me om så mycket.. Men endå står du upp med båda fötterna på jorden åh att ta hand om ett hus, det e nog inte lätt.. Du e jätte duktig,ta hand om dej !! Kramar

2009-01-16 @ 21:38:13
URL: http://malinhejdenberg.blogg.se/
Postat av: Nicolina

Saknar dig ocksa sotaste sotnos!

2009-02-01 @ 18:29:52
URL: http://nicoannanjuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0