Satans babianer asså...

Jag har hamnat i en sån där situation då jag ställer frågan "e jag dum på riktigt eller?!" till mig själv... Jag tänker så konstigt å så. Å nej, det har inte me mammas död å allt å göra... Det har me en person å göra... Jag kan ju lika gärna lägga ner det jag tänker på för stor risk att det skulle hända liksom...... =S



Imorn e det boupptäckning så min bror har bestämt att jag ska plocka fram papper, fixa fika å städa å hela faderrullan. Han själv kommer när boupptäcknings gubben kommer... Kul kul brorsan..or NOT!




Kommer sakna dig mitt mumintroll när du åker iväg... <3 Lovar å komma upp så ofta jag kan! =)
Ska bli en härlig onsdags kväll me trion iaf! =)


Kommentarer
Postat av: mumin

Naaw kommer sakna dej med!!!! uschelibusheli.. vi får väl försöka mötas på hälften om inte annat:P !! men du kommer ha casanova så du lär inte hinna sakna mej ;o) ha ha älskar di!!! puss å kram

2009-01-20 @ 23:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0