Snöar det inte ute, så snöar det inne

Igår hade jag översvämning i mitt rum... Kul va? Det visade sig att i tisdags när det vasån snöstorm så har det snöat in genom ett litet, liiitet hål i taket å sen in på loftet å sen ner genom luckan i mitt tak å ner på mitt golv. Så när man öppna luckan ramla det ner snö, men la upp en massa handdukar där å sen dess så har det inte droppat ner någe vatten iaf! Men FAN va kallt det e här i rummet nu bara....! :(



Ritade den igår, hoppas du kollar in blogginlägget...

Kommentarer
Postat av: Kanin

Wow ! om någon borde gå design så borde det vara du :O jäävligt snyggt :P WOOOW :D

2009-04-02 @ 17:54:56
Postat av: Ägaren av denna blogg

oj, tack så mycket! :)

2009-04-03 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0