Usch äckligt, fan va vidrigt, jävligt äckligt!

Idag tog jag upp en död råtta (okej, egentligen va det en mus men för mig va det som om den va stor som ett hus!) på en spade ifrån hönshuset å kasta ut den i skogen. Det va första gången nånsin jag gjorde någe sånt! Jag e lite skrik å panik när det gäller dem djuren... Me andra ord: jag e ENORMT rädd för råttor å möss! Men jag gjorde det iaf! *STOLT!* okej, nu ska jag inte skryta för jag ringde brorsan å så fick han prata me mig medan jag gick ut i skogen me äcklet på spaden. Men fan va han mobbades för att jag skakade, stammade å stor grät! Han ba "akta så inte den hoppar på å biter dig".. Jag vet att den va död, men jag va livrädd iaf.... :(

Får försöka glömma den genom att diska, duscha å sen gå till Emma å gratta henne i efterskott! Å som vanligt, så blir det en väldigt speciell födelsedagspresent ifrån mig! ;) det du Bäbben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0