Dag 6: Min dag

Även om det inte ens har gått halva dagen så tänker jag berätta om min dag iaf!

Dagen började med att jag motvilligt klev upp ur sängen runt kl 7, borstade tänderna, klädde på mig, tog min B-vitamin ocn sen satte mig och såg julkalendern vid kvart över sju. När den va klar så sminkade jag mig, borstade håret och fixade det sista jag skulle ha med mig. Vid kvart i sju så gick jag ut till bussen. Satt och pratade med Emelie på vägen in. Gick till Ringduvan och köpte en macka. Gick till Coop och köpte en juice. Nu sitter jag på Komvux och fixar julkort och lite saker till dansen.

MEN, ikväll så ska jag ha dansavslutning med mina barn!!! Lite sorgligt faktiskt :( men samtidigt sjukt kul att dom ska få visa upp vad dom har lärt sig! Jag ska ha det med mina 4:or och Linn ska ha det samtidigt med sina 3:or. Och vet ni vad, det kommer att komma 250 personer och titta!!! Nervös? Jag? Nää då, inte alls.....

*HJÄLP?!?!*

Det får räcka om min dag! Va ju ett ganska tråkigt ämne :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0