Nyårsvaka för 2010

Årets låtar: Alexandra Burke feat FloRida - Bad Boys, Mariah Carey - I Want To Know What Love Is, Adam Lambert - If I Had You, Lady Antebellum - I Need You Know.
Årets alkohol: Hmm, vin är nog det jag har druckit mest i år!
Årets inkomst: Tyvärr för lite!
Årets "den med lite smör på": Underbara människor i min närhet som man inte kan leva utan! Ni vet vilka ni är!
Årets käraste återseende: När min kusin Yvonne var nere med sin familj på Gotland.
Årets nya bekanta vi gillar: Mina dansbarn!
Årets vredesutlösare: Mina bröder.
Årets pryl: Mobilen! Den funkar som årets pryl alla år!
Årets sötaste existens: Emmas lilla föl!
Årets boende: Hemma i Kajlungs.
Årets besvikelse: Att jag inte kunde jobba kvar på mitt ena jobb och därmed förlorade chansen till heltidsjobb.
Årets aj-som-fan!: Min jävla rygg!
Årets revansch/envy me: Jag hade sex med min barndomskärlek.
Årets saknad: Mamma och pappa
Årets kommentar: När jag pratade med Marika i telefon och hon sa "vänta lite, godisen är så stor i munnen att jag inte kan prata" och jag frågade henne om hon inte va van md stora saker i munnen. Marika blev helt tyst för att sedan börja asgarva.
Årets fylledrägg: Äldre gubbar som tror att yngre tjejer är intresserade av dom...
Årets jobb: Dansjobb på 4 skolor. personlig assistent jobb på två ställen. Boendeassistent under sommaren.
Årets udda personlighet: Jag!
Årets nyupptäckta ord: "Lacka ur"
Årets blondin: Nicolina!
Årets glosa: Hmm, ingen aning faktiskt!
Årets fyllekalas: Hmm, måste nog va julhelgen då jag festade med Alex!
Årets idol: Johanna utan tvekan! Helt otrolig människa!
Årets "never again": Lita på en kille...
Årets supa-sällskap: Alex!
Årets mest förvirrade människa: Tutta! Hon är bara för söt ibland!
Årets mest menlösa köp: Alla korsordstidningar... Jag löser ju dom på bara några dagar!
Årets bästa köp: Mina skiiiit snygga stövlar!!! Som kommer göra så att jag får leva på nudlar i ett år!
Årets äckel: Min ena katt... Han har gjort sina behov på helt fel ställen i huset!
Årets bästa tidsfördriv: Facebook i mobilen! Sorgligt, men sant.
Årets matställe: Hemma hos Tutta. Alltid bra att komma och få lite hemlagad mat!
Årets motionspass: Alla danstimmar... Mina vader säger jag bara!
Årets slugaste räv: Måste faktiskt säga mig själv. Ibland har jag varit riktigt smart så att till och med jag blir förvånad! :)
Årets spya: Tyvärr så får jag stå för den...
Årets telefonkontakt: Måste faktiskt säga Marika här. För gud vet hur många sms vi har skickat eller hur många minuter vi har pratat i telefon! 

Kommentarer
Postat av: marike

vilken rolig grej! :D håller med om årets kommentar, bästa! haha! ska skriva en såndär jag med! :P kramar på rej!

2010-12-28 @ 12:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0