I love my cats <3

Asså mina katter e för jävla underbara! Dock irriterande ibland oxå!

Randi t.ex. han har fått för sig att han ska ligga på samma kudde som jag... Alltså inte bara me sitt huvud utan me HELA sin kropp! Å katten e lång liksom! Så vi slåss om kudden, men eftersom att jag inte bara kan kasta bort han så får jag ligga på mitt lilla hörn av kudden... Han e däremot inte så tacksam eftersom att jag vakna mitt i natten av att Randi låg å tugga/sög på mitt hår... I sömnen! Han måste ha drömt om att han va liten eller någe.. Knäpp, fast gullig katt man har! <3

Sen har vi Måns som e så jävla kär i sin bögkudde (som egentligen e MIN julklapp från Marika!). Men som sagt, det e tydligen Måns kudde nu... Å igår kväll så la sig Randi på den å då blev det liv vill jag lova! Måns började morra, resa ragg, svansen blev enorm å innan jag visste ordet av det så hade han flugit på Randi å jagat bort han från kudden. För att se, självklart, lägga sig på den själv... Så nu har vi alla bestämt att det bara e Måns som får ligga på den för att undvika gräl! <3

Sist men inte minst har vi gullungen Tim! varje gång han ser att jag börjar vakna så kommer han fram till mig å ger mig massa pussar å gos! Mys pys katt asså! Lite knäpp oxå dock... För idag när jag skulle borsta han så tyckte han det va skönt ända tills han upptäckte att det va en borsta som borsta han å inte min hand! Å då va det inte alls lika kul längre... Så han tog tag i borsten å börja bita å sparra på den istället. Här har ni lite bildbevis:

         




Kommentarer
Postat av: marika

haha åååhh de e ju helt underbara<3 och jag är glad att måns äntligen vågat "komma ut" haha ;) KRAAM!!

2010-01-23 @ 10:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0